Προβλήματα με Mac και καρτοInternet απο την Vodafone (Mobile Broadband On Demand)

Εάν αγοράσατε το Vodafone καρτοInternet, ή αλλιώς Mobile Broadband On Demand, και μέσα στο πακέτο είχε το μόντεμ K3565 – Rev 2 (μερικές φορές αναφέρεται και ως K3565-H), της εταιρίας Huawei Technologies, και θελήσατε να το χρησιμοποιήσετε με το Mac σας, πιθανώς να σας παρουσιάστηκαν κάποια προβλήματα.

Τα παρακάτω προβλήματα ή/και λύσεις μπορεί να ισχύουν και σε άλλα μόντεμ ή φορείς κινητής τηλεφωνίας. Άν ακολουθήσετε τις συμβουλές αυτού του άρθρου μπορεί να ακυρώσετε την εγγύηση του προϊόντος σας, οπότε ότι κάνετε, το κάνετε με δική σας ευθύνη. Μην επιστρέψετε εδώ για να κλαφτείτε.

Εγώ χρησιμοποίησα την εφαρμογή εγκατάστασης που είχε μέσα το μόντεμ (δουλεύει σαν USB stick την πρώτη φορά που το συνδέεται), και τα προβλήματα που συνάντησα ήταν τα εξής:

  1. Κατά την εγκατάσταση, απέτυχε η εγγραφή ενός αρχείου (δεν θυμάμαι ποιο).
  2. Η εφαρμογή που εγκαταστάθηκε είχε μόνο την δυνατότητα να ενεργοποιήσει το μόντεμ, κάθε φορά που ήθελα να συνδεθώ, και στην συνέχεια μου έλεγε να συνδεθώ πηγαίνοντας στο System Preferences > Network (Έχω το Mac μου στα αγγλικά, sorry ελληνάρες).
  3. Δύο (2) νέες καταχωρήσεις δημιουργήθηκαν στο System Preferences > Network αντί για μία, όπως θα περίμενε κανείς.
  4. Προσπαθώντας να συνδεθώ από το System Preferences > Network, οδηγούσε σε μία παταγώδη αποτυχία. Υπάρχουνε πεδία που πρέπει να συμπληρωθούν με username και password, τα οποία δεν αναφέρονται πουθενά στα εγχειρίδια χρήσης, ούτε και κατά την εγκατάσταση.

Κατέβασα την τελευταία έκδοση του λογισμικού (2.11) από την Ελληνική Vodafone που φάνηκε να είναι κάπως νεότερη. Για να απεγκαταστήσω την παλιά έκδοση ακολούθησα τα παρακάτω βήματα:

  1. Έσυρα τον φάκελο Vodafone Mobile Connect απο τις εφαρμογές στον κάδο.
  2. Διέγραψα τις δύο καταχωρήσεις απο το System Preferences > Network.
  3. Επανεκκίνηση του Mac.
  4. Άδειασμα του κάδου (πρέπει να γίνει μετά από την επανεκκίνηση επειδή τρέχει κάποια σχετικά πράγματα στο παρασκήνιο).

Η εγκατάσταση της νέας έκδοσης διόρθωσε τα προβλήματα 1 και 3, αλλά το τέταρτο και κυριότερο πρόβλημα υπήρχε πάλι. Δεν είχα Internet! Αποφάσισα να καλέσω την εκυπηρέτηση πελατών, αλλά μετά από ένα πεντάλεπτο στην αναμονή δεν άντεχα να περιμένω άλλο. Οπότε ξανα-απεγκατέστησα την εφαρμογή, και αποφάσισα να βάλω μία έκδοση που βρήκα από διεθνές site της Vodafone.

Αυτή ή έκδοση 4.01.08.00, είχε μάλλον τις λιγότερες πιθανότητες να δουλέψει, αν δούλευε γενικότερα. Δεν είχα τίποτα να χάσω οπότε εγκατέστησα αυτήν την έκδοση, που είχε και πρόγραμμα απεγκατάστασης μέσα στο αρχείο DMG, καθώς και πιο όμορφο περιβάλλον.

Και μαντέψτε…

Δουλεύει! Όχι μόνο εγκαταστάθηκε και δουλεύει άψογα, αλλά και δεν είναι εκείνη η αηδία που ήτανε μέσα στο μόντεμ. Αυτή είναι όμορφη εφαρμογή, που συνδέεται με την Vodafone σχεδόν άμεσα, και μπορείς να ορίσεις την σειρά των προτιμώμενων μεθόδων σύνδεσης. Επίσης, στέλνει και SMS!

Εσάς σας δούλεψε;

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *